Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Ogłoszenia z dnia 20.11.2019 r.

Nr sprawy: 80.272.408.2019
Termin składania ofert: 23.12.2019 , godzina 10:00
Kontakt: Alicja Rajczyk, tel: (12) 663 10 68 email: alicja.rajczyk@uj.edu.pl
Status: zakończone

Treść ogłoszenia

20/11/2019    S224    Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Artykuły informacyjne i promocyjne

2019/S 224-549042

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński
Krajowy numer identyfikacyjny: 6750002236
Adres pocztowy: ul. Gołębia 24
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213
Kod pocztowy: 31-007
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Alicja Rajczyk
E-mail: alicja.rajczyka@uj.edu.pl
Tel.: +48 126631068
Faks: +48 126633914

Adresy internetowe:

Główny adres: www.uj.edu.pl

Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.przetargi.uj.edu.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części

 

Numer referencyjny: 80.272.408.2019
II.1.2)Główny kod CPV
39294100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 1 – materiały promocyjne – torby bawełniane

Część 2 – materiały promocyjne – gadżety z logo UJ

Część 3 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 1

Część 4 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 2

Część 5 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 3

Część 6 – materiały promocyjne – dedykowana grafika

Część 7 – materiały promocyjne – znaczki PIN

Część 8 – materiały promocyjne – tekstylia

Część 9 – materiały promocyjne – zestawy konferencyjne w języku polskim i angielskim.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 1 – materiały promocyjne – torby bawełniane

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 1 – materiały promocyjne – torby bawełniane.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 2 – materiały promocyjne – gadżety z logo UJ

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 2 – materiały promocyjne – gadżety z logo UJ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Mowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 3 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 1

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 3 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 1.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 4 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 2

 

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 4 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 2.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 5 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 3

 

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 5 – materiały promocyjne – wyroby skórzane, zestaw 3.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 6 – materiały promocyjne – dedykowana grafika

 

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 6 – materiały promocyjne – dedykowana grafika.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 7 – materiały promocyjne – znaczki PIN

 

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 7 – materiały promocyjne – znaczki PIN.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 8 – materiały promocyjne – tekstylia

 

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 8 – materiały promocyjne – tekstylia.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Część 9 – materiały promocyjne – zestawy konferencyjne w języku polskim i angielskim

 

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39294100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213
II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej w okresach miesięcznych dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 9 części:

Część 9 – materiały promocyjne – zestawy konferencyjne w języku polskim i angielskim.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przewidywaną liczbą zamawianych ilości oraz opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Załącznik B do SIWZ zawiera orientacyjne ilości, które będą zamawiane w poszczególnych miesiącach. Ilości te mogą ulec zmianie i wiążące będą ilości przekazywane w poszczególnych comiesięcznych zamówieniach.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres do 31.12.2020 roku, W sytuacji wyczerpania się kwoty umowy do upływu 31.12.2020 umowa wygasa.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie dla każdej z części: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia – 100 %

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1, 2, 8 może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:

1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum 2 dostawy (dwa odrębne kontrakty) materiałów promocyjnych o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), przez „odrębny kontrakt” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.

2. Dla pozostałych Części zamówienia Zamawiający nie wyznacza warunku.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Warunki realizacji umowy są zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/12/2019
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 23/12/2019
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

 

Dział Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków, POLSKA.

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

Składanie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal na zasadach określonych w SIWZ.

Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/AplikacjaSzyfrowanie.aspx za pomocą klucza prywatnego.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

W zakresie:

— części 1 pozycje 1, 5, 8, 9 i 13,

— części 2, pozycja 158 – Spinki do mankietów z herbem UJ,

— części 7,

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1 egzemplarz próbny przedmiotu zamówienia. szczegółowe wymagania w zakresie złożenia próbek zawarte są w SIWZ. Próbki winny zostać złożone w formie rzeczowej w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres Uniwersytet Jagielloński, Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków, POLSKA, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Próbka w postępowaniu na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ. Nr sprawy 80.272.408.2019, Część nr ..... - nie otwierać przed dniem 23.12.2019 r. godz. 10:15” oraz opatrzy kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.

Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w kwocie: Część 1 – 2 000,00 PLN, Część 2 – 10 000,00 PLN, Cześć 3 – 1 500,00 PLN, Część 4 – 800,00 PLN, Część 5 – 800,00 PLN, Część 6 – 800,00 PLN, Część 7 – 400,00 PLN, Część 8 – 10 000,00 PLN, Część 9 – 1 000,00 PLN.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2016 poz. 359 ze zm.).

Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).

W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej (odrębny plik) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną.

Szczegółowe warunki dotyczące wykluczenia zawiera SIWZ, w szczególności obligatoryjne przesłanki wykluczenia Wykonawcy określono w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Pzp oraz dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 5 punkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp,

Wykaz oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zawiera SIWZ z załącznikami.

Zamawiający:

a) nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej,

b) nie przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na dodatkowych dostawach,

c) nie dopuszcza składania ofert wariantowych,

d) nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/11/2019