Widok zawartości stron
Wstępne ogłoszenie informacyjne z dnia 11.05.2021 r.
Treść ogłoszenia
11/05/2021 S91I.
II.
III.
IV.
VI.
Polska-Kraków: Odczynniki i środki kontrastowe
2021/S 091-234940
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Niniejsze ogłoszenie ma na celu skrócenie terminu składania ofert
Dostawy
Podstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Uniwersytet Jagielloński
Krajowy numer identyfikacyjny: 6750002236
Adres pocztowy: ul. Gołębia 24
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-007
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Rupniewska
E-mail: magdalena.rupniewska@uj.edu.pl
Tel.: +48 126633932
Faks: +48 126633914
Adresy internetowe:
Główny adres: www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.przetargi.uj.edu.pl
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Oficjalna nazwa: Dział Zamówień Publicznych
Krajowy numer identyfikacyjny: PL
Adres pocztowy: ul. Straszewskiego 25/2
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 31-113
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Rupniewska
E-mail: magdalena.rupniewska@uj.edu.pl
Tel.: +48 126633932
Faks: +48 126633914
Adresy internetowe:
Główny adres: www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia publiczna
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:
Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odczynników dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Collegium Medicum UJ)- 80.272.86.2021
Numer referencyjny: 80.272.86.2021II.1.2)Główny kod CPV
33696000 Odczynniki i środki kontrastowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum UJ), przeznaczonych w szczególności do działalności statutowej, naukowej, badawczej i eksperymentalno-rozwojowej.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
24960000 Różne produkty chemiczne
33696300 Odczynniki chemiczne
33696500 Odczynniki laboratoryjne
33793000 Laboratoryjne wyroby szklane
38437000 Pipety i akcesoria laboratoryjne
24000000 Produkty chemiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Kraków, Polska
II.2.4)Opis zamówienia:Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum UJ), przeznaczonych w szczególności do działalności statutowej, naukowej, badawczej i eksperymentalno – rozwojowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zestawienie ilościowe odczynników i materiałów zużywalnych określa załącznik A do SWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty oraz katalog udostępniony na stronie internetowej: https://shop.eproscience.com/, który zawiera zestawienie odczynników i materiałów zużywalnych nieuwzględnionych w załączniku A do SWZ, a objętych przedmiotem zamówienia.
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy z ewentualną możliwością jej przedłużenia o kolejne 6 miesięcy, pod warunkiem niewyczerpania się kwoty określonej w podpisanej umowie.
Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane wykonawcom będą dokonane w sposób podobny jak w uprzednio prowadzonym przez zamawiającego w postępowaniu 80.272.373.2020 z zastrzeżeniem dokonania aktualizacji Załącznika A do SWZ pod kątem potrzeb Zamawiającego.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin ważności / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: System powiadamiania o dostawie / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
II.2.11)Informacje o opcjach
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów.
II.2.14)Informacje dodatkoweZamawiający przewiduje możliwość przedłużenia um. o kolejne 6 m-cy, pod warunkiem niewyczerpania się kwoty określonej w umowie. W sytuacji niewyczerpania się kwoty umowy do upływu 12 m-cy i braku aneksu przedłużającego jej trwanie, umowa wygasa. W przypadku wyczerpania się kwoty umowy przed upływem 12 m-cy lub w okresie przedłużonym, licząc od dnia rozpoczęcia realizacji przedm. zam. umowa wygasa.
II.3)Szacowana data publikacji ogłoszenia o zamówieniu:11/07/2021
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy (dwa odrębne kontrakty) odczynników lub materiałów zużywalnych o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), z których przynajmniej jedna trwała lub trwa co najmniej przez okres 6 miesięcy. Przez „odrębny kontrakt” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
2. dysponuje personelem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: osobą/osobami (maksymalnie 3) pełniącą funkcję koordynatora zamówienia, która będzie odpowiedzialna za bieżące kontakty z Zamawiającym podczas realizacji umowy.
III.2)Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy są zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)OpisIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.5)Planowana data rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia:
11/07/2021
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp oraz stosownie do treści art. 109 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4. 5, i od 7 do 10 ustawy Pzp.
Szczegółowe warunki dotyczące wykluczenia zawiera SWZ.
Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, wykonawca składa:
1) JEDZ), którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza ofery;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ złożonym do oferty;
3) informację z KRK w zakresach podanych przez zamawiającego;
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego w zakresach podanych przez zamawiającego:
5) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego
Oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS;
6) odpis lub informację z KRS lub z CEiIDG;
7) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zawiera SWZ z załącznikami.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
Rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wadium i zabezpieczenia wykonania umowy.
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
3.1 niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
3.2 zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.
5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
6. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
06/05/2021